Kampania, emitowana na zewnętrznych nośnikach Digital Signage Platform Channel Network skierowana jest do wszystkich odbiorców, w celu uświadomienia im, z jak wielkim problemem niedożywienia borykają się na co dzień dzieci z Czadu....
Zdecydowaliśmy się bez najmniejszego zawahania na wprowadzenie kampanii na nasze nośniki. Przejmujący obraz dopełnia pełna bólu muzyka, obok której z pewnością nikt nie przejdzie obojętnie.
Uważamy, że rosnący w siłę Digital Signage powinien chętniej wspierać działania, które w rzeczywisty sposób mogą pomóc niewinnym dzieciom. Jako przedstawiciele nośników reklamy zewnętrznej, która dociera miesięcznie do milionów osób, pragniemy przyłożyć swoją cegiełkę w budowaniu nowej, lepszej przyszłości dla dzieci, razem z UNICEF-em.
„UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej”.
Platform Channel Network z wielkim przekonaniem o słuszności takiej akcji oddaje do dyspozycji swoje ekrany dla UNICEF.