dlaczego Platform Channel?

Ludzie w XXI w., to społeczeństwo w którym panuje nieustanny pośpiech. Wszyscy przemieszczamy się z jednego punktu do drugiego, częstokroć nie zwarcając uwagi na to co wokół. To jak i dlaczego podróżujemy w dużym stopniu definiuje nasze codzienne życie oraz wiele mówi o nas samych. Jesteśmy aktywni, podatni na nowinki techniczne, otwarci na zmiany zachodzące w świecie, kierujemy się impulsem w podejmowaniu decyzji zakupowych, lubimy wydawać pieniądze i lubimy się bawić - a to stanowi z kolei o fakcie, iż jesteśmy najbardziej interesującą grupą odbiorców dla wszystkich reklamodawców.  Nasz sposób życia nie uławia im jednak zadania. Znalezienie chwili, kiedy nie jesteśmy zaprzątnięci swoimi sprawami i nie biegniemy do celu jest omalże niemożliwym. Jednym z nielicznych wyjątków w ciągu dnia jest moment, kiedy po dotarciu na peron nie pozostaje nam nic innego jak wyczekiwanie na pociąg.

"Jak jadę pociągiem, to często jestem na peronie dużo wcześniej i w sumie się nudzę - telewizja na peronie, to super pomysł na zabicie czasu" Joanna, lat 40, Katowice

Platform Channel jest idealnym uzupełnieniem zewnętrzej reklamy, w  najnowocześniejszej formie. Jako pierwsi i jedyni w Polsce wyprowadziliśmy Digital Signage ze sklepów i galerii handlowych "na powietrze". Analizując nieustannie potrzeby naszego odbiorcy dostosowujemy program Platform Channel, tak aby był jak najbardziej ciekawym. Jako jedyny nośnik mamy najbardziej interesującą grupę docelową "na wyłączność" przez około 15 minut ( średni czas, jaki pasażer spędza na peronie przed odjazdem pociągu).

"Skoro i tak muszę tutaj czekać, to nawet pooglądam reklamy" Krzysiek, lat 31, Gdańsk

A zgodnie z danymi PKP (2013 r ) na tychże peronach, jak i z obiektów dworcowych korzysta rocznie 420.000.000 osób. Wydaje się, iż takiej liczby nie należy pomijać. Dodać również wypada, iż nasz system jako jedyny jest udźwiękowiony, co daje nam kolejną ważną przewagę nad innymi sieciami Digital Signage. Opracowany system nagłośnienia pozwala na przyciągnięcie uwagi widza, znajdującego się w znaczącej odległości od ekranu i jeśli nawet, z jakiegoś niezrozumiałego powodu nie zobaczy Państwa reklamy, to na pewno usłyszy.

Dlaczego zatem Platform Channel? Dlatego, że wprowadziliśmy w życie Projekt stanowiący swoistą nastepną generację nośników Digital Signage, w wyjątkowym i niepowtarzalnym miejscu dając jednocześnie mozliwości, o których inne sieci dopiero myślą.